July 12, 2006

نتیجه بررسی های مربوط به درگیری زین الدین زیدان و ماتراتزی منتشر شد. طی بررسی هایی که از طریق لب خوانی انجام شده است، حقایق فراوانی در این مورد منتشر شد. ( البته در مورد ایتالیایی ها، از طریق حرکت دست ها هم می توان فهمید که مردم در چه مورد حرف می زنند، نیاز زیادی به لب خوانی نیست)
یک نشریه انگلیسی نوشت: ماتراتزی به خواهر زیدان گفته است «روسپی»، در حالی که یک نشریه چاپ کویت نوشت که ماتراتزی به زیدان گفته است: « ای زنازاده عرب! یو آرهارب و التروریست»، در همین حال یک نشریه اسپانیایی نوشت که ماتراتزی به خواهر زیدان چیزی نگفته، بلکه به او گفته است « ننه تو...»، در حالی که یک نشریه چاپ لیسبون نوشت که لب خوانی ماتراتزی نشان می دهد که وی به زیدان گفته است « خواهر ننه تو...»، اما نشریه «لااستوپیدا» چاپ رم از قول ماتراتزی نوشت « من بهش گفتم آقا واسه چی دست منو می گیری، اون بهم گفت دلم می خواد عوضی، منم بهش گفتم عوضی خودتی و جد و آبادت، اون هم با کله زد به سینه ام.» نشریه «ایل کرتینو» چاپ سیسیل نوشت ماتراتزی گفته است « من اصلا به زیدان چیزی نگفتم، من نگفتم تروریست، چون من نمی دونم تروریست چی هست، من فقط در مورد خواهر و مادر اطلاعات دارم.». هفته نامه فرانس دگولس» چاپ پاریس، نوشت که ماتراتزی به زیدان گفته است« ای عرب کثیف تروریست! برو گمشو که نمی خواهم روی نحست را ببینم.» در عین حال، روزنامه های چاپ وطن تحقیقات خود را در مورد جملات ماتراتزی منتشر کردند. نشریه ندای فطرت نوشت « مهاجم کثیف ایتالیایی به برادر زیدان اهانت نژادپرستانه نمود و زیدان نیز همانطور که ما ایرانیان غیور در مسابقه با تیم بحرین که یک عرب سوسمارخور کثیف به ما اهانت کرد، حق اش را کف دستش گذاشت.»
be naghl az roozonline .

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

هورا.....فارسی نوشته!!البته میدونم تو وقت این کارا رو نداری و این یه کپی پیسته!!بازم جای شکر داره

3:50 AM  
Blogger !! said...

ey begam khoda che kaaret kone!!!
haalaa oonghadr maskhare kon ke hamin copy paste ro ham nakonama ;))

to khodesho bekhoon,che kaar dari che sheklie aakhe!!!

10:54 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home