July 26, 2006

las vegas saalaari !!

سیاست مهرورزی لاس وگاس گرایانه مورد نظر دولت قرار گرفته است. در پی نزدیک شدن دوران انتخابات خبرگان، دولت احمدی نژاد صبح از خواب بلند شد و ظهر اعلام کرد که به جای 50 هزارتومانی که کروبی قول داده بود، ماهانه 60 هزار تومان به همه می دهد.

به دنبال این موضوع رفسنجانی اعلام کرد: 60 هزار تومن احمدی نژاد رو دیدم، پنج تا روش
اما ناطق نوری گفت: 65 هزار تومن رو دیدم، ده تومن اضافه، سرجمع هفتاد و پنج تا
از سوی دیگر نماینده جامعه مندرسین قم گفت: هفتاد و پنج رو دیدم، دوبل یعنی جمع صد و پنجاه اما نماینده شورای نگهبان اعلام کرد: رست همه تون رو خوندم.

تو به من نامه نوشتی نرسیده...
یکی از سووالاتی که دلیلش واضح است، اما آدم نمی داند چرا بعضی ها چیزهایی تا این حد مشخص را متوجه نمی شوند، این است که چرا روسای جمهور جهان به نامه های احمدی نژاد پاسخ نمی دهند؟ و علاوه بر این که به آن پاسخ نمی دهند، اعلام می کنند که این نامه ها ارزش پاسخ دادن را ندارد. در همین راستا دلایل زیر عرض می شود:
1) اگر به نامه پاسخ بدهند، تازه خوشش می آید از فردا هی برای همه نامه می نویسد، مگر روسای جمهور دنیا بیکارند که مشکلات شخصی یک رئیس جمهور بیکار را حل کنند.
2) اصولا هر آدم معروفی روزانه صدها نامه دستش می رسد، اگر قرار باشد به نامه هر کسی جواب بدهد که از کار و زندگی می افتد.
3) فرض کنید شما رئیس جمهور کشوری هستید که 25 مشکل دارد، بعد رئیس جمهور کشوری که خودش 250 مشکل دارد برای شما نامه می نویسد و از شما می خواهد مشکلات تان را حل کنید، آیا شما به او جواب می دهید؟
4) فرض کنید یک آدمی به شما می گوید جنایتکار، به اجدادتان هم می گوید قاتل، به ملت تان هم می گوید حیوان، و بعد برای شما نامه ای می نویسد و همه این چیزها را برایتان توضیح می دهد. آیا به نامه اش پاسخ می دهید؟

دست در دست هم دهیم به مهر، میهن خویش را کنیم گران!
بالاخره نقش قوه قضائیه در افزایش برخی قیمت ها معلوم شد. حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی و کارشناس ادبیات و شعر و لبنان و فلسطین و فوتبال و بلژیک و چیزهای دیگر، اعلام کرد: « برخی گرانی ها نه دست دولت است، نه دست مجلس.»

الهام می کند یا الهام می گیرد؟
مسیح علی نژاد گفت: همسر الهام از کجا الهام می گیرد؟
جواب یک: اول الهام همسرش را گرفت و بعد به او الهام کرد.
جواب دو: همسر الهام هر روز مورد الهام قرار می گیرد.
جواب سه: همسر الهام فقط وقتی الهام نیاز داشته باشد مورد الهام قرار می گیرد.
جواب چهار: هر دو نفر توسط دیگران مورد الهام قرار می گیرند.
جواب پنج: همسر الهام هفته ای یک بار مورد الهام قرار می گیرد.

استقبال رسمی از رئیس جمهور محبوب
صفرمراد نیازاف با پیراهن آستین کوتاه از احمدی نژاد استقبال کرد. مدیر تشریفات ریاست جمهوری ترکمنستان گفت: ما دیدیم رئیس جمهور شما با دمپایی سفر می کند، گفتیم ما هم همبستگی مان را اعلام کنیم. آگاهان پیش بینی کردند که بزودی استقبال به اشکال زیر از احمدی نژاد به عمل بیاید:
- در جریان دیدار احمدی نژاد از هائیتی رئیس جمهور این کشور با شلوارک و دمپایی از احمدی نژاد استقبال کرد و وی را پشت موتور گازی خودش نشاند و جزیره هائیتی را به وی نشان داد.
- در جریان استقبال امیر بحرین از احمدی نژاد، وزیر خارجه بحرین که پیژامه راه راه و دمپایی لاانگشتی پوشیده بود، با عجله به پیشواز رئیس جمهور کشورمان آمد و پس از خیرمقدم به او گفت: ببخشید! من یه دقیقه برم دستشویی برگردم.
- در دیدار رئیس جمهور کشورمان از کشور توگو، وزیر کشور توگو در حالی که شورت قرمزی به نشانه سنت های این کشور پوشیده و برای احترام به رئیس جمهورمان لنگ بسته بود، از احمدی نژاد استقبال کرد و او را در حمام مخصوص ریاست جمهوری شست. روسای جمهور نیم ساعت برای نزدیکی فرهنگی بیشتر با همدیگر آب بازی کردند. در پایان رئیس جمهور روش وضو با یک لیوان آب را به رئیس جمهور توگو یاد داد.

چامسکی برود ایران، گنجی برود آمریکا
گنجی دعوت کاخ سفید را نپذیرفت. وی اعلام کرد: « سیاستهای کنونی آمریکا به ارتقای دموکراسی در ایران کمک نمی کند.» وی گفت: « ما حاضر نیستیم به دریوزگی به درگاه آقایان برویم.» وی گفت: « بوش و بلر اعتراف کردند که در سالهای گذشته در مسائل ما نقش داشته اند.» وی همینطور دارد به اظهاراتش ادامه می دهد و انتظار می رود بزودی اعتصاب غذایی را برای سرنگونی دولت آمریکا آغاز کند. آگاهان پیش بینی می کنند که اگر همینطور پیش برود، حتی اگر سیاستهای جمهوری اسلامی هم موجب جنگ ایران و آمریکا نشود، احتمال دارد که اظهارات گنجی باعث جنگ ایران و آمریکا شود. برخی آگاهان پیشنهاد کردند چامسکی برود به ایران و گنجی در آمریکا بماند. برخی دیگر از آگاهان هم به آگاهان قبلی گفتند: دیگه خودتون رو لوس نکنید.

اگر ایران نبود لبنانی ها چه می کردند؟
واقعا در این روزها معلوم شد این اعراب چقدر آدمهای خیانتکاری هستند، چون درست در هنگامی که لبنان زیر موشکباران و تانک های اسرائیل است، به جای اینکه سربازان شان را بفرستند به لبنان، خودشان می روند تاجیکستان و ترکمنستان. و درست در شرایطی که اسرائیل که این عرب های بی غیرت تحریکش کردند که به حماس و حزب الله حمله کند، راه افتاده اند و رفته اند برای حمایت از زبان فارسی جلسه بگذارند، اصلا زبان فارسی به شما چه ربطی دارد. ای بی غیرت ها! واقعا معلوم نیست اگر جمهوری اسلامی این همه سرباز و اسلحه و هواپیما را به لبنان نمی داد و این همه حمایت نمی کرد، الآن احتمالا سربازان اسرائیلی به بیروت هم حمله کرده بودند. در پاسخ به این سووال که اگر ایران نبود لبنانی ها چه می کردند یکی از زنان لبنانی که خیلی عصبانی بود، گفت: هیچی! مثل آدم زندگی مون رو می کردیم.

هیستری چپ ستیزی اکبر گنجی
آقا یکی از دوستان آمد و یک مصاحبه داد دست ما و با عصبانیت گفت ببین چی گفته؟
گفتم: چی گفته؟
گفت: هر چی دهنش اومده به گنجی گفته.
گفتم: این که چیزی نیست، امروز اگر کسی به گنجی چیزی نگه عجیبه.
گفت: آخه این یارو....
گفتم: کی؟ کدوم یارو؟ حزب کمونیست کارگری؟ کیهان؟ مجاهدین؟
گفت: نه بابا، این یارو که خودش....
گفتم: کی رو می گی؟
گفت: فریبرز رئیس دانا...
گفتم: خب چرا زودتر نگفتی، فریبرز رئیس دانا که ناراحتی نداره، حالش خوب نبوده یک چیزی گفته.
گفت: حالا تو بهش چیزی نمی گی؟
گفتم: اولا که من از نظر شخصی به رئیس دانا نزدیک ترم تا به گنجی، ثانیا مگه من وکیل و وصی گنجی ام، کسی که می خواد برای سی سال بعد فکر کنه ، حتما بلده به کسی که در سی سال قبل زندگی می کنه، جواب بده. البته ایشون در سی سال قبل زندگی نمی کنه، در موردش حرف می زنه، اصلا چرا ما در مورد رئیس دانا حرف بزنیم، ما یک چپ تمیز توی تمام این دنیا داریم، اون رو هم خراب کنیم؟ اصلا بخش تحتانی نااستوار گنجی! به من چه.

be naghl az roozonline

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

اوهو...با اسم من شوخی نکنا!ا

9:07 PM  
Blogger !! said...

sorry,baayad avalesh migoftam hargoone tashaabohe esmi ettefaaghiye!!!
ghorboone oon esmet beram man...

10:01 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home