August 17, 2006

اصرار

خسته

شكسته و

دلبسته

من هستم

من هستم

من هستم

***

از اين فرياد

تا آن فرياد

سكوتي نشسته است.

لب بسته

در دره هاي سكوت

سرگردانم.

من ميدانم

من ميدانم

من ميدانم

***

جنبش شاخه ئي از جنگلي خبر مي دهد

و رقص لرزان شمعي ناتوان

از سنگيني پا بر جاي هزاران جار خاموش.

در خاموشي نشسته ام

خسته ام

درهم شكسته ام

من دلبسته ام.

خسته

شكسته و

دلبسته

من هستم

من هستم

من هستم

***

از اين فرياد

تا آن فرياد

سكوتي نشسته است.

لب بسته

در دره هاي سكوت

سرگردانم.

من ميدانم

من ميدانم

من ميدانم

***

جنبش شاخه ئي از جنگلي خبر مي دهد

و رقص لرزان شمعي ناتوان

از سنگيني پا بر جاي هزاران جار خاموش.

در خاموشي نشسته ام

خسته ام

درهم شكسته ام

من دلبسته ام.



2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

چرا عزیزم خسته ای؟ اشگال نداره این طبیعت آدمه که خسته بشه ولی بعد با یه استراحت همه چی درست میشه و قدرت آدم برمیگرده..من که امیدوارم برای تو و من اینجوری بشه

7:57 PM  
Blogger !! said...

khastegit barmigarde baanoo,delshekastegit ke bar nemigarde!!!!delbastegit ke barnemigarde!!!!

10:43 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home