November 24, 2006

Eyval be in raees police!!!

در حالی که پخش تصاوير ويدئويی از صحنه هماغوشی جنسی که به يکی از بازيگران زن تلويزيون ايران نسبت داده می شود به موضوع بحث برانگيزی در ايران تبديل شده، رئيس پليس ايران هشدار داده که برای اينکه تصاوير خصوصی آنها به بازار تصاوير ويدئويی غيرمجاز راه نيابد، جانب احتياط را رعايت کنند.

سرتيپ اسماعيل احمدی مقدم، فرمانده نيروی انتظامی ايران به بانوان هشدار داده که پيش از استفاده از اتاقکی که در مغازه های لباس فروشی برای امتحان لباس به کار می رود و همچنين هنگام حضور در محيطهای عمومی زنانه، همچون استخرهای شنا بدقت وضعيت را زير نظر داشته باشند تا امکان سوء استفاده تصويری به وجود نيايد.

وی طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفته: "ابزار سهل فيلمبرداری و تنوع طلبی برخی افراد موجب پيشامد و وقوع جرم می‌ شود و لزومی ندارد که از برخيها صحنه ‌ها ولو اينکه اشکال شرعی و منع قانونی نيز نداشته باشد، فيلم تهيه شود که بعد هم از اين فيلمها نتوان مراقبت کرد".

به گفته سرتيپ احمدی مقدم، تصاوير ويدئويی از صحنه های خصوصی زندگی افراد که در سطح جامعه در قالب لوحهای فشرده رايانه ای به صورت غيرمجاز پخش می شود به دو دسته تقسيم می شوند، يا اين تصاوير به صورت مخفيانه و با تعبيه دوربين در جاهای خاص تهيه می شوند، يا اينکه خود افراد اقدام به تهيه اين تصاوير از خود می ‌کنند و سپس اين تصاوير به علت بی دقتی آنان يا سرقت به سطح جامعه راه می يابد.

وی توضيح داده که برخی از افراد رايانه يا تلفنهای دوربيندار خود را به قصد تعمير به تعميرگاه می ‌برند، بی آنکه حافظه آن را پاک کرده باشند و در نتيجه، "تعميرکاران سودجو و فرصت طلب" تصاوير خصوصی آنان را در اختيار افراد "تنوع طلب" می گذارند.

به گفته وی، پليس به صورت مرتب از مراکز تعمير رايانه و تلفن همراه بازرسی می کند.

رئيس پليس ايران همچنين گفته که افراد شياد با اغفال و کشاندن دختران به پارتيها، مواد بيهوش‌ کننده به خورد آنها می ‌دهند و با "اعمال شيطانی" آنها را وارد جريانها و باندهای فساد می ‌کنند يا از وضعيت آنها فيلم و عکس تهيه می ‌کنند و سپس با اين فيلمها به تهديد دختران می‌ پردازند يا از آنان حق سکوت می‌ گيرند.

هشدار رئيس پليس ايران در حالی اعلام می شود که دادستان تهران خواستار مجازات اعدام برای هفت نفر شده که به اتهام توزيع تصاوير ويدئويی حاوی صحنه های هماغوشی جنسی (پورنوگرافی) بازداشت شده اند.

به گفته سخنگوی قوه‌ قضائيه ايران، يکی از افرادی که به اتهام پخش اين تصاوير بازداشت شده، دارنده يک مغازه عکاسی در تهران است.


5 Comments:

Blogger NJ said...

did you see this news in TOI today? they have published this along with a picture. Now the picture shows a belly dancer in those Arabic dance cloths!?!

2:48 PM  
Blogger farbod said...

salam amoo joon
man ye hafte-hamoon tor ke midooni -internet nadashtam,amma alan bargashtam be donyaye majazi ke dobare khodamo nokhode har aash bokonam
hee hee

4:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام خانومی..اینم نتیجه پیاده سازی پوشش اسلامی در جامعه اسلامیشونه! این همه ولع جنسی به خاطر محدودیتهای غلط

10:51 PM  
Blogger !! said...

vaaaayyyyyyyyyyyyyyyy amooooooooooooooo,
naboodi kolli delemoon gerefte bood :(((
ipod-et chetore?fekr konam kolli daari bahash haal mikoni...midi manam behesh dast bezanam??!!!to ro khoda,to ro khodaaaaaaa !!!!!!!!!!!

10:03 AM  
Blogger !! said...

banooye azizam ke dige kheyli kam kam behem sar mizani...in bahs oonghadr tekraari-e ke aadam dige az goftanesh haalesh be ham mikhore,khob hichvaght ham dorost nemishe.ellat ham faghat be hokoomat barnemigarde.be nazare man bishtar az 50% taghsire mardome.
inja ke dige Iran nist,pas chera hanooz hamoon harfaa o hamoon daastaanaa injaa ham hast??!!!!!!!!!!!!
albate hameye javaame az ye doraane heyvaani oboor kardan,shaayad maa ham daarim azash rad mishim...khodaa ro che didi...

10:07 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home