August 27, 2007

Ajib,ajib,ajib....


I hereby announce that ,as a human body, I have the potential to quit! , to give it up and let it go...
I can get hurt.
I can feel I want to cry.
I can want not to see anybody or not to talk to anyone...
I can decide!

yeahhhh....
These are the new symptoms you will see from now on!
You will find me opposing!!!!,maybe fighting... or ...
I dont know...
I feel last decade have been changed me to a passive and useless khale Ideh who I dont like her anymore.
Now I want to be me and I don't care if you like it or not.You have been liked her so far,now its my turn...
lets see how qualified I am to do it...!!!!

and I can't hide it,I do afraid....
but in reply to my damaged emotions I 'll sing :


When you want it the most there's no easy way out
When you're ready to go and your heart's left in doubt
Don't give up on your faith
Love comes to those who believe it
And that's the way it is

So don't surrender coz' you can win
In this thing called love

When life is empty with no tomorrow
And loneliness starts to call
Baby don't worry, forget your sorrow
'Cause love's gonna conquer it all, ALL!

When you want it the most there's no easy way out
When you're ready to go and your heart's left in doubt
Don't give up on your faith
Love comes to those who believe it
And that's the way it is

Don't give up on your faith
love comes to those who believe it
and that's the way it is.

That's the way it is
That's the way it is, yeah
Don't give up on your faith
Love comes to those who believe it
And that's the way it is...

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:) belakhare dari adam mishi?;)

8:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Golbarg, I must tell you when i read this post i got goose bumps on my face... i m happy for you....

8:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

damet garm Golbarg....

11:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

oonghadr hame tahvilam gereftin ke age nakham ham hala dige bayad hameye karayee ke intoo neveshtam ro be gheymate joonam ham ke shoda enjam bedam...
ajab....ajab.....ajab....

3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

midooni ke vase anjam dadan in kara bayad jozve dasteye adamaye ba hoosh bashi,vagarna adamaye ableh vaghti mikhan ye kare dorost tu zendegishoon anjam bedan,mizanan hamechizaye doro bareshoono daghoon mikonan.

1:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

hesh bar dashte bood ^^^

Goli jun, cher neineisi? ye trip bezan dige baa!

7:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

be nazare man, hatta age chiz haye doro baret o daghun koni mohem nist. in moheme ke betuni shuru koni khodeto daghun nakoni. hatta agar mibini khashm dari, berizesh birun, bezan daghun kon... chon un zaman khashme azat dar miad. agar na, ye adam ba khashme forukhofte be che dard mikhore. agar ham mituni khashme ro arum bezani birun ke fabeha. monteha man fekr mikonam adami ke balade khashmesho arum bede birun, yeho be khodesh nemiad bebine ta hala khodesho daghun karde o havaye hame ro dashte... hatta momkene bavar nakone ke khashm dare!!! yad gereftan zaman mikhad. va hich eshkali nadare adam eshtebah kone. be ghole ye adami, adam hagh dare har ruz yek eshtebah kone. amma hichvaght hagh nadare yek eshtebahio ke ghablan karde dobare bokone. hala masale ine ke, to mikhai eshtebahe ghablito nakoni. marekast. amadeye eshtebahate badi bash... amma yad migiri. hamamun har ruz darim yad migirim. man ba dr movafegh nistam, hame chi inghadr sefr o yek nist. va bazi vaght ha, inghadr donyaye adam gonde mishe, ke tu pustei ke vase khodesh sakhte nemigonje. are, puste bayad daghun she, ta adam bebine donya cheghadr bozorge:)

11:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Golbarg, ye khabar az khodet bedeh

5:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

neda jan,man rafte boodam hyderabad baraye chand rooz.
felan zendam o zaheran ham gharare bemoonam!!!!!!!!
oza badak nist....negaran nabash..

11:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

"You have been liked her so far,now its my turn... lets see how qualified I am to do it...!!!!"

ino ki behet gofte dooste aziz? be nazar miad ke dochaare malikhoolia ya hamoon schiziphernia ham shodi! zemnan, enghadr bara khodet nooshaabe baaz mikoni, ghande khoonet mire bala.
nazar begam ye baar raftim pick nick va to faghat sigareto gozashti jibeto.....;)
yaa khooneye amoo Farbod yaadete? boshghaabe makarooni? kon fayakoon?
ya .....
ya .....


az shookhi gozashte, thats really good:) Congratulation "brand new khale idea".



ps. she is on a trip, she will be back soon.

11:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

dear ash,
shenide boodam ke emsal ghahveyee mode vali tane khodam nadide boodam.
khodayeesh behem miyada...!!!

12:07 PM  
Blogger سطرهای پنهانی said...

"When you want it the most there's no easy way out"
با این جمله بد جوری هستم
...

12:28 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home